Servisné strediská

Reklamačné podmienky prepravných spoločností


UPS
reklamacne_podmienky_UPS.pdf


DPD
reklamacne_podmienky_DPD.pdf


Geis Parcel SK s.r.o.
VOP_Geis_Parcel_SK_1.1.2017.pdf
 

Využívajte zmluvné servisné strediská

Využívaním služieb zmluvných servisných stredísk, značne urýchlite vybavenie svojich reklamácii.

Záručné a pozáručné opravy vybraných produktov vykonávajú tieto autorizované servisné strediská:
 



Acer

V prípade poruchy Vášho produktu Acer môžete nahlásiť opravu dvomi spôsobmi:

• Prostredníctvom Internetu - prosím kliknite sem
• Telefonicky na nižšie uvedenom čísle, v pracovných dňoch medzi 8:00 a 17:00

Pri telefonickom nahlásení opravy majte, prosím, pripravené sériové číslo produktu a pokiaľ je produkt v záruke, tak tiež nákupný doklad. Náš operátor Vás bude informovať o ďalšom postupe.
V prípade, že sa jedná o pozáručnú opravu, prevedie technik diagnostiku závady. Na základe tejto diagnostiky bude vytvorená cenová ponuka na opravu a ďalšie podmienky prevedenia opravy závady. Cenovú ponuku obdržíte najneskôr do dvoch týždňov. Oprava bude prevedená v závislosti na dostupnosti náhradných dielov, najneskôr však do 30tich dňov od obdržania Vašeho súhlasu s podmienkami cenovej ponuky. Za diagnostiku závady a spracovanie cenovej ponuky je účtovaný poplatok vo výške 800,- Kč. Táto čiastka nebude účtovaná v prípade Vášho súhlasu s opravou alebo pokiaľ bude na zariadení prevedená zároveň záručná oprava.
Pred zaslaním notebooku/PC do servisu sa prosím uistite, že sa nejedná o softwarový problém. Pre vylúčenie softwarového problému Vám zdvorile doporučujeme zálohovať dáta a previesť obnovu systému do pôvodného továrneho nastavenia (prostredníctvom utility eRecovery alebo recovery CD/DVD). V prípade, že sa jedná o softwarový problém alebo o iný problém vyžadujúci obnovu systému, prevedieme obnovu systému do pôvodného stavu po zakúpení počítača. Zdvorile upozorňujeme, že v prípade obnovy systému stratíte dáta uložené na HDD.
Príslušenstvo zakúpené s produktom, prosím neposielajte do servisu, pokiaľ k tomu nebudete vyzvaný naším operátorom. Jedná sa najmä o klávesnice, myši, napájacie adaptéry a káble.

Servisné stredisko nie je technicky ani personálne zariadené pre osobné vyzdvihnutie produktu. Preto nie je možné produkt vyzdvihnúť po oprave osobne. Aj zákazníkom z Brna a okolia bude ich produkt po oprave doručený na miesto, ktoré sami určia.

Telefón:
(Česká republika)
+420 531 027 777
(Slovensko)
+421 2 3333 1027

Adresa: Acer Czech Republic s.r.o.
Servisní centrum
CTPark Brno
Tuřanka 110
627 00 Brno-Slatina
service_brno@acer-euro.com

 



Asus

Vybavovanie reklamácií na Asus notebooky a LCD
Nahlásenie reklamácie treba uskutočniť vyplnením webového formuláru na adrese http://rma.asus.de/rma_cz/  a riadiť sa následne pokynmi zo servisu. Bezplatnú dopravu zabezpečuje priamo od zákazníka a po oprave späť k zákazníkovi DPD.

Kontakt na servis:
ASUS Czech s.r.o., Na Rovince 887, 720 00 Ostrava-Hrabova,
Tel.: +420 596 766 888, mail: reklamace@asus.com.tw

Kontakt na Asus SK:
Hotline +421 232 162 621

Asus support:
http://support.asus.com/repair/repair.aspx?no=201&SLanguage=cs-cz
 



BENQ

Naše servisné stredisko
· Servis Bratislava
Stará Vajnorská 17/A, Bratislava, 831 04
tel: +421 911 792 034
tel: +421 2 5262 6557
tel: +421 2 5262 6558
• mailto: asupport@asupport.sk 
www.asupport.sk 
Zobrazenie na mape
Objednanie odvozu zariadenia do opravy
http://www.asupport.sk/pickup.php 
 



EPSON

Prime Service s.r.o.

Čajkovského 8
984 01 Lučenec
tel. : +421 47 433 10 82
www.primeservice.sk 

(tlačiarne a MFP, LFP, skenery, projektory, POS, spotrebný materiál)

EPSON Hotline (problémy s inštaláciou, info o zárukách, ...)
+421-02-327 86 682
email: level.one@epson.sk 
Pracovná doba: Po - Pia 9:00 – 18:00


 



Brother

Print Trade, s.r.o.
Čajkovského 8; 984 01 Lučenec
Miroslav.Kipet@printtrade.sk
+421 474 331 517

Spolu so zariadením je potrebne dodať doklad o kúpe.

Zariadenie musí byt osadené spotrebným materiálom.

Pri reklamácii len spotrebného materiálu je potrebne dodať aj sériové číslo zariadenia v ktorom náplň nefunguje.
 



Genius

http://rma.fixit-service.com
Po registrácii je možné zadať reklamáciu. Servis robí zvoz na vlastné náklady.
 



HP

Každý koncový užívateľ si rieši zariadenia (OfficeJet, DeskJet, PhotoSmart, Pavilion, OmniBook a LaserJet rady 1) na telefónnom čísle HP servisu:
0850 111 256
 



HSM

Euro Data SK, a.s.
Informáciu o Vašej reklamácii získate na:

František Makyš
fmakys@eurodata.sk
02/48209914

 



LG

Vyhľadávanie servisu podľa produktu a regiónu:

http://www.lg.com/sk/podpora/opravny-servis/najst-opravneho-spravcu 

 



Lexmark

SWISS, spol. s r. o., http://www.swisshp.sk/

Wolkrova 2, 851 01 Bratislava, Tel.: 02/6720 2080
Hurbanova 14a, 974 01 Banská Bystrica, Tel.: 048/415 1768
Gemerská 3, 040 01 Košice, Tel.: 055/789 4358

Spolu so zariadením doručiť záručný a dodací list !

 



Farebné a čierno-biele tlačiarne Xerox

- A4 modely (multifunkcie, tlačiarne, kopírky, faxy): PS Products spol. s r.o., Líščie údolie 29, 841 04 Bratislava
tel.: 02/6428 5126; fax: 02/6428 5127; servis@phaser.sk
- A3 modely (multifunkcie, tlačiarne, kopírky, faxy, produkčné zariadenia):
http://www.xerox.sk/servisna-podpora/servisny-dispecing.html 
 



OKI

Servisná podpora - OKI tlačiarne a spotrebný materiál
http://slovak.oki.com/support/index.aspx

Reklamácie spotrebného materiálu OKI:
Cinema+ spol. s r.o.
Partizanska cesta 77
Banska Bystrica 974 01
dvajda@cinema.sk 
tel: +421 48 4700 205



Toshiba - MFP

Euro Data SK, a.s.
Informáciu o Vašej reklamácii získate na:

František Makyš
fmakys@eurodata.sk
02/48209914

 

SPOTREBNÝ MATERIÁL ZAKÚPENÝ v EURO DATA SK

APPLE, ARMOR, CITOH, CITIZEN, COMPUPRINT, DELL, DEVELOP, FUJITSU, IBM, INFOTEC, KONICA MINOLTA, KYOCERA MITA, LANIER, MUTOH, NASHUATEC, OCE, OKI, OLIVETTI, PANASONIC, PHILIPS, PRIMERA, PRINTRONIX, RICOH, RISO, SAGEM, SAMSUNG, SANYO, SEIKO, SHARP, STAR, TALLY, TA, UTAX, WINCOR, XEROX,

Euro Data Distribution, s.r.o.
Informáciu o Vašej reklamácii získate na:

Lamžo Miroslav
mlamzo@eurodata.sk
041/5116 601
 

Alternatívny spotrebný materiál Xerox

http://www.altx.cz/servis-a-reklamace/
 

Počítačové doplnky zakúpené v Euro Data Distribution, s.r.o.

A4TECH, G-Cube, GEMBIRD, GENIUS, CHICONY, KINGSTON, LOGITECH, MICROSOFT, PATRIOT, REDSTAR, ROLINE, SANDISK, TARGUS

Euro Data Distribution, s.r.o.
Informáciu o Vašej reklamácii získate na:

Lamžo Miroslav
mlamzo@eurodata.sk
041/5116 601
 



Konica Minolta

http://www.konicaminolta.sk/sk/business-solutions/podpora/nahlasenie-poruchy.html
 

 

 
  • Bratislava

    02/4820 9918
  • Žilina

    041/5116 628
  • Košice

    055/72896 53
  • Sklad a reklamácie

    041/5116 601
  • Otváracie hodiny

    Po-Pi 8:30-17:00
 

Naposledy navštívené

 
 
 
 

 

 
    Kód Názov produktu Vaša cena  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0
 
bez DPH
 
Ešte 100.00 € bez DPH k doprave zdarma
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

  Kód Názov produktu Vaša cena    
 
 
 
Nakonfigurujte si spotrebný materiál v 2 krokoch. Vyberte názov výrobcu a následne požadovaný model.
 
Prihlásenie
 
  Registrácia   Nové heslo
 
 
 

 

 
 
 
 

K prevádzke nášho webu www.eurodata.sk využívame takzvané cookies. Cookies sú súbory slúžiace na prispôsobenie obsahu webu, na meranie jeho funkčnosti a všeobecne na zaistenie vašej maximálnej spokojnosti. Používaním tohto webu súhlasíte so spôsobom, akým s cookies nakladáme.